3 Mart 2010 Çarşamba

Bilgi Kurdu

Bilgi Kurdu, Temsa Global müşterilerine yönelik aksesuar satış sistemini kurdu
KURUMSALHABERLER , 22.12.2008 -- Türkiye’de e-öğrenme ve yazılım konularında çalışmalar yapan ve yenilikçi projelere imza atan Bilgi Kurdu Eğitim Hizmetleri, Temsa Global-Mitsubishi müşterilerine yönelik olarak showroomlarda kullanılmak üzere, multimedya özellikleriyle donatılmış aksesuar satış programını hayata geçirdi.

Sistem, otomotiv sektöründe öncü projelere imza atan Temsa Global bayilerinin, satış hizmetlerinde kullanılarak, daha hızlı ve kaliteli servis vermelerini amaçlamaktadır.

Programda araç ve aksesuarlar 3 boyutlu ortama aktarılarak tasarlanmış, böylece kişilerin ilk aşamada seçtikleri aksesuarları araçların üzerine ekleyerek her açıdan görmeleri sağlanmıştır.

İkinci aşamada satın alınmak istenen aksesuarlar sepete eklenerek teknik detaylarına ve fiyatlarına bakılabilmektedir.

Son aşamada ise satış temsilcileri ister müşterilerinin e-postalarına isterlerse de sipariş formu olarak yazıcılara seçilen aksesuarların bilgilerini göndermektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder